حل مشکل بخار روی آب جکوزی
نوشته شده توسط : لادر

وجود بخار روی آب در جکوزی یک مشکلی است که تقریبا همه با آن مواجه شده اند. این می‌تواند مانع از ورود شما به جکوزی شما شود و باعث جذب تجربه کمی از آن چیزی شود که باید باشد.
این مشکل می‌تواند ناشی از عوامل مختلفی باشد. اما خوشبختانه تعمیر آن آسان است. بیایید نگاهی به برخی از گام‌های ساده بیندازیم که شما می‌توانید برای از بین بردن ظاهر مبهم از آب داغ خود بردارید.

مقدار ضد عفونی‌کننده را تغییر دهید

استفاده کنندگان جکوزی به آب ضد عفونی‌کننده اضافه می‌کنند تا حضور میکروارگانیسم‌ها را کاهش دهند. اگر ضد عفونی‌کننده شما پایین باشد، این میکروارگانیسم‌ها می‌توانند باعث ابری شدن آب شوند. به همین ترتیب، سطح ضد عفونی‌کننده بسیار بالا می‌تواند تعادل pH آب را تغییر داده و آن را مبهم کند.

برای حفظ سطح مناسب مواد شیمیایی و حفظ آب خود، مهم است که از مواد شیمیایی استفاده شده بازرسی کنید. پس از آزمایش تعادل شیمیایی در آب، می‌توانید مواد شیمیایی لازم را برای متعادل کردن آب خود اضافه کنید. زمانی که سطوح مواد شیمیایی شما متعادل هستند، ممکن است آب شفاف شود.

تمیز کردن فیلتر

اگر خیلی وقت است که فیلتر خود را تمیز نکرده و یا بازرسی نکرده اید، این می‌تواند علت بخار آب‌گرم شما باشد. فیلترها یک جز بسیار مهم برای تمیز نگه داشتن آب و بخار نکردن بیش از حد ، تمیز و عاری از باکتری هستند. شما باید حداقل هر چهار هفته با یک شستشوی سریع فیلتر خود را تمیز کنید. همچنین باید حداقل هر سه ماه فیلتر خود را کاملا تمیز کنید تا مطمئن شوید که به طور موثر عمل می‌کند. در حالی که شما فیلتر خود را تمیز می‌کنید، یک فیلتر جایگزین را در جکوزی خود نصب کنید. در نهایت، شما باید هر سال یک فیلتر را با یک فیلتر جدید جایگزین کنید تا بتوانید یک جکوزی بهتر را داشته باشید و کارایی فیلتر ها برای تمیزی و بخار نکردن بیشتر باشد.

از اضافه کردن تعداد زیادی از جامدات حل‌شده به آب اجتناب کنید.

هر بار که وارد جکوزی خود می‌شوید به مقدار کل جامدات حل‌شده در آب اضافه می‌کنید. وقتی که بدن، مواد شوینده بدن، مواد شوینده، محصولات مو و دیگر محصولات بدن در جکوزی جمع می‌شوند، آن‌ها می‌توانند باعث ایجاد آب مبهم و کف کردن شوند.

اگرچه ما توصیه می‌کنیم قبل از ورود به جکوزی بدن خود را با آب بشویید تا از  مشکل بخار پیش‌گیری کنید، ما همچنین می‌دانیم که این کار گاهی عملی نیست. اگر قبل از این که خیس شوید زمان آن را ندارید، موهای خود را بلند کنید و سعی کنید قبل از ورود به جکوزی، هیچ لوسیونی به کار نبرید. هم چنین مطمئن شوید که تمام صابون و محصولات مو را وقتی که دوش می‌گیرید با آب بشویید و از استفاده مواد شوینده در لباس حمام خود خودداری کنید.

گاهی اوقات تنها راه برای تمیز کردن آب جکوزی پر کردن آن با آب تازه و ادامه فعالیت‌های بالا است. اگر ظرف ۴ ماه آب خود را پر نکنید، ممکن است زمان آن باشد که این کار را بکنید. اما قبل از این که وان آب‌گرم را تخلیه کنید، از مواد شوینده مورد تایید برای تمیز کردن کثیفی، صابون و باکتری‌ها که در لوله‌کشی شما پنهان هستند استفاده کنید. تمام کاری که باید انجام دهید این است که آن را به آب اضافه کنید، پمپ‌ها و فواره‌های خود را به مدت ۱۵ دقیقه اجرا کنید، اجازه دهید آب‌گرم به مدت یک ساعت روی آب قرار گیرد، و سپس پمپ و جت تان را به مدت ۱۵ دقیقه اجرا کنید. به همین راحتی.

سپس، وان آب‌گرم را تخلیه کنید. بعد از این که جکوزی شما خالی است، از جاروبرقی برای تمیز کردن جت و پوسته استفاده کنید. سپس از یک شلنگ برای پر کردن جکوزی  با آب تازه استفاده کنید. بعد از این تمیز کردن کامل، آب شما باید برای مدتی طولانی تمیز  باقی بماند، تا زمانی که تمام مراحل بالا را دنبال کنید

 

منبع : وان و جکوزی لادر





:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: