تصورات غلط در مورد جکوزی
نوشته شده توسط : لادر

ما اظهارات نادرست زیادی درباره جکوزی شنیده‌ایم؛ متاسفانه، این تصورات غلط می‌توانند مردم را از خرید جکوزی منصرف نمایند. به همین دلیل است که ما اینجاییم تا چند تصور غلط را از هم جدا کنیم تا دیگر هرگز فریب آن‌ها را نخوریم

تعمیر و نگهداری جکوزی، بیش از آنچه که ارزش داشته داشته باشد، مشکل است.

تمیز نگه داشتن جکوزی ، مهم است، اما انجام این کار هم آسان است! شما مجبور نیستید که زمان زیادی را از روز خود صرف کنید تا بتوانید جوزی را تمییز نمایید. شما می توانید با استفاده از توصیه های کارشناسان ما جکوزی خود را همواره تمیز نگه دارید.

خرید یک جکوزی ارزان، پول شما را پس‌انداز خواهد کرد.

اگر چه خریدن یک جکوزی ارزان ممکن است باعث صرفه‌جویی در پول شما شود، به احتمال زیاد پول بیشتری در آینده خرج خواهید کرد. به طور معمول، وان آب‌گرم کیفیت پایین تری نسبت به جکوزی دارد.. این به این معنی است که شما باید پول بیشتری برای تعویض قطعات آن صرف کنید، زمان بیشتری را صرف تمیز کردن جکوزی خود کنید و بیشتر برای نگه داشتن آن هزینه کنید.

مصرف انرژی جکوزی بسیار زیاد است

امروزه تکنولوژی برش به طور قابل‌توجهی به کاهش هزینه یک جکوزی کمک کرده‌است و آن‌ها را سازگار با محیط‌زیست کرده ‌است. به عنوان مثال، استفاده از عایق دوتایی چند لایه‌ای، حرارت تولید شده برای نگه داشتن آب‌گرم بدون استفاده از هر گونه انرژی اضافی استفاده می‌شود.

تنها افرادی که پول زیادی دارند می‌توانند هزینه یک جکوزی را بپردازند.

یکی از بزرگ‌ترین چیزهایی که در مورد یک جکوزی وجود دارد این است که آن‌ها در اندازه‌های مختلف و با گستره‌ای از ویژگی‌های اختیاری قرار می‌گیرند. شما می توانید با تماس با ما در مورد قیمت انواع جکوزی اطلاعات بیشتری را کسب نمایید.

 شما نمی‌توانید از جکوزی استفاده نمایید

در واقع، جکوزی یکی از بهترین مکان‌هایی است که باید در آن کار کنید! زمانی که در آب ورزش می‌کنید استرس خود را کاهش می‌دهید. مقاومت آب همچنین کار شما را با دادن ورزش کامل بدن با هر نوع ورزش موثرتر می‌کند.  شما همچنین می‌توانید بر روی یک ماهیچه با باندهای مقاومت و میله‌های سازه‌ای نیز کار کنید و همچنین در تمرین‌های کاردیو شدید با شنا کردن در مقابل یک جت مقاومت نیز تمرین کنید.

همانطور که می‌توانید ببینید، قبل از اینکه به حرف‌های منفی درباره جکوزی گوش دهید، همیشه بهتر است که حقایق را بررسی کنید

 

منبع :وان و جکوزی لادر





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: