انواع مختلف آینه حمام
نوشته شده توسط : لادر

آینه حمام یکی از مهمترین وسایل در حمام است ، حمام ها در دیزاین حمام شما هم تاثیر مستقیم دارند و برای کسانی که به دیزاین خانه خود اهمیت میدهند یک گزینه خوب ب حساب می آید که از آن برای شیک بودن حمام خودشان استفاده کنند
در ادامه به انواع مختلف آینه ها اشاره خواهیم کرد تا شما را با انواع آینه ها آشنا کنیم و برای انتخاب کار شما را آسان کنیم

آینه های دیواری

آینه دیواری یک اصطلاح عمومی برای هر آینه ای است که مستقیما بر روی دیوار نصب شده است. شما می توانید این آینه ها را در هر نقطه در خانه خود پیدا کنید.
آینه های دیواری می تواند شکل ها و اندازه های مختلفی باشد تا فضای مناسب شما را در خود جای دهد و دکوراسیون خود را مطابقت دهد.
بسته به اندازه و شکل آینه دیوار نصب شده، می توان آنها را آسان ساخت و یا کار بزرگتری انجام داد. اما آگاه باشید که آینه حمام دیواری بزرگتر و سنگین تر، مهمترین کار این است که کار دقیق و کامل از آویزان کردن آن در حمام خود انجام دهید

آینه های تزئینی

آینه های تزئینی معمولا تحت دسته آینه های دیواری قرار می گیرند، اما وقتی که به طراحی حمام می آید، آنها مستحق تفکیک از دستهی آینه های دیواری  می باشند.
این گزینه های کوچکتر نصب شده روی دیوار، دارای شکل و اندازه های مختلف می باشند و می توانند عناصر طراحی جالب را به شکل منحصر به فرد مانند پرندگان، گل ها، خورشید یا اشکال هندسی ساده که یک مربع یا مستطیل معمولی نیستند، شامل شوند.
علاوه بر این، آینه های حمام تزئینی ممکن است شامل فریم های جالب توجهی باشند که  زرق و برق دار را به فضای خود اضافه کنید.

آینه های پیوندی

یک آینه حمام محوری یک نوع آینه دیواری است که علاوه بر اضافه کاری به دیزاین حمام هم رنگ و طرح خاصی می دهد . این آینه مجهز به یک کیت انعطاف پذیر، این گزینه از روی دیوار و زاویه ها در جهات مختلف دور می شود تا به شما منظره و نور را برای اعمال آرایش و یا موی خود سبک کنید.
برخی از گزینه ها دو طرفه و دارای یک سطح آینه سنتی بر روی یک و یک سطح بزرگ در طرف مقابل است.

 

منبع : وان و جکوزی لادر





:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: