فواید وان حمام مس
نوشته شده توسط : لادر

برای یک تجربه حمام استثنایی، مس، زیبایی خیره کننده و منحصر به فرد ارائه می دهد که می تواند زیبایی شناسی حمام هر خانه را افزایش دهد. با توجه به ویژگی های منحصر به فرد آن، مس برای استفاده های بسیاری در طراحی خانه و صنعتی مورد نیاز است.

فواید مس

مایع تر از فولاد و مواد دیگر که معمولا برای ساخت واحدهای استفاده می شود، مس برای ابعاد خاص فضای موجود شما مناسب می باشد. در میان بسیاری از مزایای وان مسی عبارتند از نگاه بی نظیر و احساس، شخصیت خود را اگر شما می خواهید. این فلز طبیعی قابل انطباق حاوی خواص ضد میکروبی است، و آن را به عنوان یک انتخاب عالی برایوان، جکوزی، چشمه های آب گرم و دیگر ویژگی های آب است. تولیدکنندگان محصولات مسی که ادعا می کنند محصولاتشان ضد میکروبی هستند، ادعاهای خود را تایید کرده و با اداره حفاظت از محیط زیست (EPA) ثبت نام می کنند، که استانداردهای این ادعاهای محصول را تنظیم می کند.
با استفاده مداوم، مجتمع مس شما ظاهر خواهد شد زیرا رنگ منحصر به فرد خود، به نام پاتین شناخته می شود، توسعه می یابد. این پاتینا که بخشی از فرآیند پیری طبیعی است، به محافظت در برابر خوردگی مایع مس کمک می کند و منجر به یک ترکیب خیره کننده از نور و تاریکی می شود که برای هر وان متفاوت است.

صحبت آخر

هر دو زیبایی و کاربردی زیبا، ضد میکروبی مس می تواند به شما در ایجاد یک محیط سالم و سالم کمک کند. از آن به عنوان یک لایه محافظتی در حمام برای خانواده خود فکر کنید. باکتری ها نمی توانند روی سطح مس زنده بمانند و با توجه به ترکیبات طبیعی فلز، واگن مسی خود را تمیز می کند. پس از هر بار استفاده از باقی مانده ی صابون از سطح واگن مسی خود را با آب تمیز بشورید و آن را با یک پارچه ی نرم خشک کنید تا لکه های آب به حداقل برسد. گاهی اوقات از وان مسی خود را با مواد شوینده خفیف مانند صابون ظرف، با استفاده از اسفنج نرم و یا پاک پاک کنید. هنگامی که شما شروع به دیدن مزایای مس مایع در خانه خود می کنید، می خواهید مس را نیز در بقیه خانه هایتان بکار ببندید

 

منبع : وان و جکوزی لادر





:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: