ایده برای نورپردازی حمام { قسمت دوم }
نوشته شده توسط : لادر

در ادامه مبحث ایده های نورپردازی به قسمت دوم مقاله میرسیم جایی که ۲ ایده برای نورپردازی حمام به شما معرفی میکنیم

در ادامه با ما همراه باشید

لوستر

لوستر ها به وضوح زیبا هستند، و مردم از آنها برای اهداف تزئینی برای سال ها استفاده می کنند. این لوسترها نیز بسیار کاربردی هستند زیرا قادرند درخشان حمام خود را روشن کنند. شما می توانید از یک لوستر در حمام خود به راحتی استفاده کنید و به نظر می رسد عالی است. بسته به نوع فلسفه تزئینی که به آن توجه دارید، ممکن است بخواهید گزینه ای را انتخاب کنید که واقعا حیرت انگیز باشد
چیز خوبی در مورد لوسترها این است که آنها تغییرات بسیار زیادی دارند. شما می توانید چندین سبک مختلف لوستر را بیابید و همه آنها یک دیزاین بسیار متفاوت را ارائه می دهند. یک روز یک لوستر کریستال زیبا را در خانه کسی می بینید و بعدها متوجه می شوید یک لوستر روستایی در یک خانه متفاوت است. هر دو گزینه بسیار زیبا هستند، اما آنها گزینه های مختلفی را ارائه می دهند و احساسات مختلفی را در افرادی که به آنها نگاه می کنند، ایجاد می کنند.
هنگام انتخاب یک لوستر به عنوان روشنایی مورد توجه زیادی قرار گرفته است. شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که آن را به خوبی با هر چیز دیگری که شما در حمام خود را در حال اجرا است. شما نمی خواهید یک لوستر را خریداری کنید که با سایر انتخاب های تزئینی خود درگیری دارد. این لوستر قطعا در اتاق توجه زیادی را جلب می کند، بنابراین یک نقطه کانونی خواهد بود.

لامپ سقف

لامپهای سقفی ممکن است رایج ترین منبع نور باشند که در حمام مردم یافت می شود. این روش بسیار قابل اعتماد برای روشن کردن تمام حمام شماست و کار بسیار ساده ای هم دارد. این امکان وجود دارد که حمام خود را با این نوع نورپردازی وارد کنید، اما اگر این کار را نکنید، باید نصب بسیار آسان باشد. اگر شما در مهارت های خود اطمینان ندارید، پس از آن یک برقکار برای ورود و نصب یک چراغ روشنایی جدید باید باشد.
لامپ های سقفی درست به سقف حمام شما متصل می شوند. مجموعه ای از سبک های مختلف برای انتخاب وجود دارد، بنابراین شما برای گزینه ها مایل نیستید. این باعث می شود که لامپ های سقف خود را با سایر دکوراسیون های موجود در حمام خود سازگار کنید. شما باید قادر به پیدا کردن چیزی باشید که بتواند زیبایی خاصی که شما در سر دارید را براورده کند

 

منبع : وان و جکوزی لادر





:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: