۳ روش برای بهبود بدن توسط جکوزی
نوشته شده توسط : لادر

اکثر مردم فکر می‌کنند که جکوزی به عنوان یک لوازم جانبی خانگی برای تفریح، سرگرمی و صرفا یک کالای لوکس مورد استفاده قرار می‌گیرد.شاید این حرف کاملا درست نباشد و اینکه جکوزی ها عامل بهبود بدن شما هم در نظر گرفته می شوند

درست است که شما با استفاده از جکوزی تفریح و سرگزمی خاص خود را دارید اما آیا می‌دانید که تمام آن ساعات سرگرمی هم می‌تواند برای سلامتی و بهبود بدن شما مفید باشد؟

 به شما کمک می کند که سریع به خواب بروید

شاید خیلی از مردم از خواب مناسب محروم باشند. اثرات منفی محرومیت از خواب شامل افسردگی، افزایش وزن، بیماری‌های قلبی عروقی و افزایش خطر دیابت است.

به تازگی محققان دریافته اند که استفاده از جکوزی برای تنطیم مناسب خواب و گذارندن یک شب بدون استرس بسیار مفید است.

خواب با کیفیت هر شب بدن و ذهن‌تان را بهبود خواهد بخشید و باعث می‌شود که هر روز صبح احساس طراوت بکنید و با انرژی بیشتری کارهایی که دوست دارید انجام دهید.

برخی از فواید یک روتین یک خواب سالم :

بهبود حافظه

طول عمر طولانی‌تر

کاهش فشار خون و التهاب

حفظ وزن سالم

کاهش استرس

شکی نیست که یک خواب سالم جز حیاتی برای بدن سالم است. اگر یکی از افراد زیادی هستید که شب ‌ها خواب کافی ندارید، و به خصوص اگر دچار مشکل شدید، یک جکوزی می‌تواند به شما کمک کند.

افزایش جریان خون

استفاده صحیح از جکوزی باعث می شود که گردش خون شما افزایش یابد که این عامل به سو خت و ساز بدن شما کمک مضاعفی می کند و باعث می شود حس شادابی بیشتری را داشته باشید.

کاهش وزن در جکوزی

هنگام استفاده از جکوزی بدن شما احساس شادابی بیشتری می کند و شما با یک رژیم غذایی مناسب می توانید به یک کاهش وزن چشمگیر دست یابید.

از همه مهم‌تر، در هنگام استراحت در جکوزی بدن شما استرس خود را کاهش می‌دهد، و افرادی که استرس کمتری دارند احتمال بیشتری دارند که گزینه‌های زندگی سالم‌تر را انتخاب کنند.

درد را کاهش و آسیب‌ها را درمان می کند.

استفاده از جکوزی باعث می شود که دردهای مفصلی را کاهش دهید و روند بهبود سلامتی خود را تسریع ببخشید. جکوزی در مسیر بهبود درد های بدن کمک مضاعفی انجام می دهد.

استفاده از جوزی در خانه علاوه بر حس تفریح و هیجان می تواند به روند سلامت بدن شما کمک نماید

 

منبع : وان و جکوزی لادر





:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: